Asterisk (Астеріск) - міні IP АТС, яка володіє всіма можливостями класичної АТС, підтримує більшість VoIP-протоколів і надає багаті функції по керуванню дзвінками, среди них:
  • Голосова почта.
  • Конференції.
  • Інтерактивне голосове меню (IVR).
  • Центр обробки викликів.
  • Запис (Call Detail Record).
  • Asterisk - вільне рішення комп'ютерної телефонії (в тому числі, VoIP) з відкритим вихідним кодом від компанії Digium. Додаток працює на операційних системах Linux, FreeBSD, OpenBSD і Solaris. Однією з головних особливостей даної системи є те, що вона дозволяє достатньо легко модернізувати вже існуючі АТС.

    В яких випадках це може знадобиться:

  • Закінчилися вільні порти для підключення нових співробітників.
  • Потрібно записувати розмови.
  • Необхідні функції колл-центру для відділу продажів і маркетингу.
  • Потрібна аналітика по дзвінках для управлінського обліку.
  • Функції обмежені. Немає можливості підключити VoIP-операторів зв'язку, Skype, дзвінок з сайту.
  • Кількість зовнішніх ліній не дозволяє приймати всі дзвінки клієнтів.
  • У компанії з'являються регіональні підрозділи, але їх неможливо підключити до центральної АТС.
  • АТС морально застаріла, під неї не випускають плат або запасних частин. Відмова будь-якого з вузлів призведе до зупинки роботи всієї компанії.
  • Насправді, цей перелік можна значно продовжити.
  • І тут виникає питання: як отримати бажане і при цьому зберегти вже існуюче. Є три варіанти модернізації старої АТС:

  • Установка сервера Asterisk і інтеграція його з АТС. Стара АТС зберігається разом з парком старих телефонів.
  • Установка сервера Asterisk і заміна АТС на аналогові шлюзи. Аналогова проводка і телефони зберігаються.
  • Установка сервера Asterisk і повна заміна парку телефонів. Використовується існуюча ЛОМ, аналогові телефони замінюються на IP-телефони.
  • Який з цих варіантів підходить саме Вам - звертайтеся до Helpi Group - наші фахівці завжди готові допомогти у виборі оптимального рішення.