Віртуальна АТС – це офісна телефонна станція, що знаходиться на серверах оператора. При побудові такої АТС використовуються самі сучасні технології в області IP телефонії.

Для установки віртуальної АТС не потрібно купувати обладнання телефонної станції, не потрібно протягувати нові телефонні лінії та телефонну проводку всередині офісу. Віртуальна АТС працює виключно на основі існуючої мережі і дозволяє створити офіс або рабоче місце в будь-якій точці світу.

Віртуальна АТС дає можливість:

  • телефонізувати офіс за короткий час;
  • об'єднати в одну телефонну мережу декілька офісів;
  • переміщати офіс в будь-яку точцу світу переміщуючи за ним телефонний номер;
  • не тримати в штаті спеціаліста по телефонному зв'язку;
  • економити до 90% на вихідних звінках завдяки використанню IP телефонії;
  • організувати бюджетный центр обробки викликів (call-центр);
  • підключити багатоканальный номер в будь-якій точці світу і приймати необмежену кількість вхідних дзвінків;
  • включити переадресацію як всередині офісу так і зовні (наприклад на мобільний при відсутності);
  • безкоштовно приймати дзвінки із сайту;
  • централізовано керувати телефонною мережею компанії (центрального офісу і філіалів): ведення статистики з'єднань, встановлення дозволу на здійснення дзвінків окремим абонентами і т.д.
  • Віртуальна АТС володіє всіма функціями сучасної міні-атс:

  • система голосового меню (IVR);
  • перевід дзвінка (transfer);
  • перехват дзвінка;
  • умовна і безумовна переадресація дзвінка;
  • голосова почта (Voicemail System);
  • автоматичний прийом факсів;
  • автоматичне привітання;
  • автовідповідач по розкладу (автокалендар);
  • автосекретар по номеру;
  • режим очікування для другого дзвінка якщо лінія зайнята;
  • вибір музики в режимі очіквання;
  • підключення альтернативної лінії;
  • установка префікса набору номера;
  • статистика всіх дзвінків;
  • запис розмов.
  • Тарифікацію розмов при використанні віртуальної АТС Ви можете переглянути на сорінці "Ціни" данного розділу.